Yasmin!
Girl
Stuff
Linkies
Diary

December!
Nov 30, 2011 | 7:22 AM | 0 Strawberry

Assalamualaikum .
besok dah December. Ya Allah kejabnya masa.
macam tak sangka aku dah nak naik Form 4 haha tak pasal pasal.
bukan apa. aku takut nak ambil result nanti. tak sanggup :( 
dapat 5A keatas pun jadi lah. takut sangat.
aku bukan macam orang lain, pandai pandai.
terasa diri kat tengah tengah bila mereka cerita pasal result.
sumpah, aku tak target aku dapat berapa.
sebab aku berserah kepadaNya. aku redho berapa aku dapat.
taknak teruk sangat. takut gila weh.
pasal pindah sekolah? aku taktau lagi. semua bergantung kepada result nanti.
semua jugak mak aku yg tentukan. aku ikut je. aku taknak pindah, sayang kat sekolah.
tapi nak buat macam mana. maybe aku terus duduk Kluang lepasnih. 
and kalau aku takpindah pun, aku tak duduk hostel.
taktahu kenapa. mak aku takbagi :(
beratnya keputusan mak aku. Nak nanges siotttt .


Older Post | Newer Post