Yasmin!
Girl
Stuff
Linkies
Diary

Lalalalala~
Dec 12, 2011 | 6:29 AM | 0 Strawberry
Assalamualaikum,



Uhhh betul betul tambah seksa sekarang, sebab phone. maka tamatlah riwayat dia dengan aku selama 3tahun digunakan. haih nasib baik nokia bodoh je. habis tadi aku campak kat longkang. huhu habistu orang asyik saiko aku, ada phone tapi asyik off kenapa. bukan off, tak off berapa kali nak ulang babi. phone memang cambangang lerr aku pun sedih dan banyak kali nanges dengan phone tu. satu benda aku tak boleh buat. online ada apa? ada apa? nak tweet pun ketuk2 kepala nak fikir. nampakkan aku bosan.

Kalau masa boleh patah balik, haha tiba tiba teringat masa form2. paling best aku rasa. baru naik senior mestilah macam over. tambah lagi aku dengan case bebek, RS haha rindu lah weh. kena tengking, marah, saiko dengan senior. tapi still aku respect dorang. Hemmm, tak nafikan aku memang nakal gila. siapa je tak baran dengan perangai aku? sedangkan mak aku pun pernah cakap, "ego kau memang tinggi min" . aku takkan lupa masatu okay. ERR, form 2 aku kenal kawan baru macam maya, sebenarnya rindu kat dia. dia best, sporting, kelakar dan suka jadi badut bila aku sedih. MMM TSK TSK . dan masa form2 aku kenal Kak fazira kat 4zuhrah, aku blurr dia pun blurr. dan pastinya, aku akan rindu. ehem siapa dia? sebelum ni rasanya aku ada cerita tapi aku panggil Fazira je right? duhhh dia senior aku. Forever My Best Ever Senior. taktau cam mana nak cakap tapi aku memang sayang dia lah kan. berapa kali aku nak cakap. aku nak dia bahagia je. aku turut bahagia. Hee best jadi kawan dia, bila meset dia suka panggil aku Gile! tapi tak kisah pun. bila je lagi nak meset ngan dia? harhar takpelah. taktau kenapa ye? hati ni kekadang rasa sakit sangat bila ingat dia. tak kisahlah, yang penting aku tahu dia pernah buat aku bahagia dan dia pun nak aku bahagia. Bestnya dulu! ok bai bai cukup min.


ni dia. cantik kan? :) dia memang comel dan cantik.

And then, bila form3 dapat result nanti, RS lepastu macam mana? tiada siapa tahu. mungkin dorang pindah sebab memang ah aku percaya. dorang tu jauh lebih pandai dari aku. aku ni dajjal je lebih. main terover over. malasnya sampai max. kalau takda dorang, sampai pmr pun macamtu je semua handout yang cikgu bagi. tak terbuat. sedinhya Ya allah... macam mana kalau result aku je down? aku nak mcm dorang. sekarang aku nyesal ok. aku pastikan adik aku next year buat yang terbaik untuk family sebab mungkin aku bukan lagi harapan family. adik aku dah potong aku. sejak bila dia jadi pandai pun aku taktau. K. nak tau tak? aku akan tersenyum sendiri dan ketawa bila ingat Kak fiq. oh dia pun senior aku, Mmmm best lah. dia suka nyanyi, paling suka dia nyanyi Aishiteru :3 dan caring sangat. kalau kat hostel, dia suka panggil aku, SAYANG! ok full stop. we're not lesbo okay. haha biasa lah tu :P

BEST OF RS... taksangka cukup sebelas!

silakan tatap gambar ni sampai berjanggut haha tipu je k. aku dah puas tengok gambar ni, siap nangis2 semua. huk aloh gediknyewWwW , bajet ah luuu. <--- mungkin aku akan rindu ayat ni kan. dorang suka saiko dengan ayat ni. comel kan. HOHO. nanti rindu ida marah aku kat dorm, "Yasmin kenapa malas sgt?!!!, kau nak jadi ape aaa" lepastu nanti jawer pujuk, "alaa kesian Yasmin, janganla marah dia, dia blurr" lepastu kitorang ketawa bagai nak gila. ok akak dorm tengah study pun, SHH! haha lagi2 kak dayah suka sakat kitorang, kak fiza....kak manisah....kak eyka! hehe dia suka nyanyi.....kak lin......kak jun leader dorm, ee takut. dan dan dan, aku mesti rindu... bila dorang cerita and dah habis tu sesiapa je tanya aku, Yasmin kenapa senyap, faham tak? Pada dorang, selamanya aku ni Blurr. dan aku tetap kawan dorang yang blurr padahal takdelah sangat. okay terlebih pulak. aku akan hargai semua memori sepanjang kat tigs :)

Much love! <3 





Older Post | Newer Post