Yasmin!
Girl
Stuff
Linkies
Diary

Uhuks~
Dec 7, 2011 | 6:52 AM | 0 Strawberry
Assalamualaikum. taktau kenapa, aku rasa cuti ni aku asyik sedih je. Haihh cukuplah sedih sebab dia buat aku, tambah lagi sekarang aku gaduh ngan mak aku. tak tegur pun sehingga sekarang :( And lagi, facebook kena hacked. Ya allah... mungkin ini semua dugaan untuk aku. sedih gila , bila malam aku mesti ingat semua ni, and nanges. kan bagus kalau aku kat hostel, aku boleh nanges ngan ida ke, jawer ke, qila? Mmmm dduk rumah memang sangat tak best. asyik gaduh! tiap hari gaduh! kalau bukan aku yg gaduh, orang lain gaduh tapi sangat bising! Err. tak suka. aku gaduh ngan mak aku, sedih sangat weh. tak pernah seumur hidup rasa terpinggir camni. Semata mata, pasal pindah sekolah? Tolonglah aku taknak, silalah faham aku TAKNAK. tu lah, dia paksa jugak, mula mula aku diam jeh tapi dia bebel dan bebel dan bebel. sakit telinga woo. aku terus pergi tempat lain taknak dengar apapun. Tiba tiba je mak aku cakap;


Kau nak jadi anak derhaka ke? cakap kite pun taknak dengar. Elok sangatlahh. itu rupanya kau belajar kat asrama min. Haihhhhhhh -_________-


SUMPAH SENTAP. and aku macam, ya allah mak.. ples ples lah... aku gelabah gila dah. erm bukan tu je, sampai sekarang jugak adik beradik aku lain buat tak nampak je kalau aku ada kat dorang. Kenapa seh?!! apa salah aku. Kadang kadang aku memang tak kisah, tapi takkan dua bulan cuti , dua bulan aku camtu hah! aku pun ada perasaan. Ye takde siapa pun kan rasa apa yg aku rasa. Hati ni sakitttttttttttttttttttttt, macam dihiris dengan NT cutter. sebabtu aku macam diamkan diri. tak on fb and twitter takut terlepas ngadu kat sesiapa. But i dont care and aku betul betul tak tahan dengan semua ni :/ tiba tiba abg aku call. aku mcm pelik sbb tak pernah umo dia call aku tiba2 jeh?


Min, kau tau tak. fb kau kena hacked bodoh! kau asal lame tak online? Tuu qila cari kau.


aku macam..... WHAT THE FUCK OF THIS MAN. aku tak percaya, langsung tak percaya! pening kepala memikir, aku lame tak online camtu sekali kee? Ishh something wrong nih. aku meset Qila. dia cakap memang betul kena hacked siap ada joker kat prof aku seh. Comel nak mampuss hahah. K. aku? cool sudah. alaa fb jek bukan twitter or what. Hehe org syg twitter tau drpd fb. FB taksafe! mcm babee. hoho. tapi aku nanges jugak.. sedih kenapa org buat aku camni? ada pulak aku musuh wow. K it sokay :) tak baik kan kita benci org? biar org buat kita min.... Masih pakai lagi ayat nenek aku. hee.

aku ada haters, kau ada?

*YG HACKED FB AKU TU, SEKALI LAGI TERIMA KASIH YE. AKU ONLINE TAK INGAT DUNIA, KAU JE FAHAM KAN. K I DO GIVE A FUCK* please terasa!

Older Post | Newer Post